Špecialista starostlivosti o zákazníka

  • Rokujte so zákazníkmi o dodacej lehote, harmonograme dodávok.
- Poskytovať zákazníkom informácie o stave produktu (na objednávke, v procese, na sklade pri preprave); monitorovať logistickú cestu od stavu zásob až po dodanie.
- Udržujte objednávky odberateľa v systéme.
- Zabezpečiť, aby finančné spracovanie dodávok bolo v rámci stanovených limitov.
- Spolupráca s oddelením logistiky pri dodávke materiálu a dodávke produktov.
  • Návštevy u zákazníka, aby ste si udržali dobré vzťahy a zlepšili naše chápanie požiadaviek zákazníka.
Dátum uzávierky:18. 4. 2026
Typ úväzku:Plný úväzok
Adresa výkonu:Košice, Slovensko
Mesto výkonu:Košice
Typ pozície:Práca

Zameranie

Požiadavky na kandidáta

Požadované jazyky

JazykÚroveň
Anglický
B2

Iné požiadavky

  • Ukončené min SŠ vzdelanie
  • Anglický jazyk - B2
  • Komunikatívnosť
  • Flexibilnosť
  • SAP - výhodou
Požadované vzdelanie:
Minimálne vzdelanie:

Ponuka benefitov

  • Variabilna zložka
  • Navýšenie mzdy
  • Bonus
  • Stravné lístky
  • Preplatenie cestovaných nákladov
  • Multisportkarta
  • Kariérny rast
  • Školenia

Výška odmeny

1300€ / mesiac
Odpovedať na ponuku môžete na novom portáli Pracuj.sk. Pokiaľ ste boli registrovaní na Praxuj.sk, váš účet bol bezpečne presunutý.