Skupina firiem s prítomnosťou v piatich rôznych business odvetviach, konkrétne:
1. RETAIL – sme realizátorom, vlastníkom a prevádzkovateľom Obchodného Centra RETRO, a športového centra RETRO Sport & Wellness;
2. OBNOVITEĽNÁ ENERGETIKA – spoločnosť green energy slovakia je jedným z pionierov v oblasti developmentu, realizácie a prevádzkovania obnoviteľných elektrární na Slovensku, za 25 rokov existencie sme dokázali zrealizovať alebo získať do prevádzky fotovoltické projekty po celej republike, sme jediný úspešný realizátor veterných elektrární na území SR, aktuálne máme v príprave 4 projekty veterných parkov a 3 projekty fotovoltických parkov;
3. DEVELOPMENT – originálna činnosť spoločnosti WEON, máme 30 rokov skúseností a za sebou mnoho rezidenčných, administratívnych a retail projektov;
4. PROPERTY MANAGEMENT - prostredníctvom spoločnosti KRONreal zabezpečujeme správu komerčných nehnuteľností pre ich vlastníkov;
5. REALITY - WOS reality poskytuje komplexný obchodný servis súvisiaci s predajom a prenájmom nehnuteľností vo výstavbe.
WEON group je v procese sťahovania do luxusných nových priestorov v nedávno postavenom objekte Galvániho Business Centrum V. (ktorý sme developovali a spoluvlastníme). Nové, moderne zariadené priestory (viď. obrázok v sekcii Atuality na našom webe) nás posúvajú opäť na vyššiu úroveň, a hľadáme posilu do tímu.
· Možnosť úpravy na základe pohovoru · Koncoročný bonus
",is_draft:!1,first_published_at:"2024-04-12T13:29:41+00:00",company_id:2994,is_hiring_process_active:!0,address_id:12239,turn_up_date:"2024-04-10T22:00:00+00:00",contact_email:null,working_time_id:null,timezone:"Europe/Bratislava",textsearchable_index_col:"'00':45B,47B '17':46B '9':44B 'administrativa':20B 'akcii':19B 'back':62C 'doba':43B 'dojmu':72C 'dolezitosti':70C 'efektivny':78C 'ekonomicke':49C 'evidencia':27B 'excel':105C 'faktur':28B 'firemnej':37B 'kancelarie':35B 'klientami':12B 'komunikacne':52C 'komunikativnost':64C 'kontakt':10B 'koordinacia':36B 'korespondencie':38B 'management':80C 'manager':2A,61C 'manazmentove':50C 'miestnosti':32B 'ms':102C 'navstevy':9B 'obdobnej':56C 'oblasti':59C 'office':1A,60C,63C,103C 'operativnych':40B 'organizacia':15B 'organizacie':90C 'partnermi':14B 'podkladov':24B 'powerpoint':106C 'poziadavky':76C 'pozicii':57C 'praci':99C 'pracovat':83C 'pracovna':42B 'preciznosti':88C 'preukazana':81C 'prijemne':66C 'prijimanie':5B 'prioritizovat':74C 'priprava':21B 'pristup':97C 'proaktivny':94C 'prostredie':34B 'prveho':71C 'recepcie':4B 'riesenie':39B 'samostatne':84C 'schopnost':73C,82C 'situaciach':93C 'skusenost':100C 'skusenosti':54C 'spolocenskych':18B 'spracovanie':23B,25B 'starostlivost':7B,29B 'stresovych':92C 'systematicky':96C 'teambuildingov':16B 'time':79C 'uloh':41B 'urovnou':87C 'uvedomovanie':68C 'vedenie':3B 'viacere':75C 'vysokou':86C 'vystupovanie':67C 'vzdelanie':48C 'word':104C 'zameranie':53C 'zasadacie':31B",salary_type:"gross",contract_duration_id:null,redirect_url:null,grafton_id:null,company_billing_profile_id:2929,payment_type:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS"}],subscribers:[]}},job_area:[{id:1,name:"Administratíva a zákaznícka podpora",translation_key:"job_area.administration_and_customer_support"},{id:8,name:"Ekonomika, účtovníctvo a finančné služby",translation_key:"job_area.economics_accounting_and_financial_services"},{id:24,name:"Personalistika a ľudské zdroje",translation_key:"job_area.human_resources"}],offer_required_languages:[{id:5110,offer_id:7134,language_code:"en",level:"B1",created_at:"2024-04-12T13:29:41.864+00:00",updated_at:"2024-04-12T13:29:41.864+00:00"}],driver_licences:[{id:1463,offer_id:7134,driving_licence_type:"B",mileage:null,created_at:"2024-04-12T13:29:41.864+00:00",updated_at:"2024-04-12T13:29:41.864+00:00"}],skill_tags:[],skill_tags_rates:[]},offerSuggestionsCompany:[],similarOffers:[{id:3860,title:"Junior DPH špecialista - aj pre absolventov!",description:"Máš ekonomické vzdelanie, ale chýbajú ti skúsenosti? Zaujímali ťa na škole dane a rád by si sa v tejto problematike vzdelával? V prípade, že áno, tak na teba v medzinárodnej firme na oddelení daní čaká pozícia, kde by si sa naučil:
Komplexný proces spracovávania DPH vrátane prípravy a podávania priznaní k DPH, výkazov pre Intrastat a iných reportov
Spracovanie platieb DPH a monitorovanie vrátenia DPH
Vykonávanie rôznych analýz týkajúcich sa DPH, odsúhlasovanie účtov DPH
Správa auditov DPH, odpovedanie na oznámenia a príprava požadovanej dokumentácie pre obchodných partnerov
Pravidelná aktualizácia dokumentácie
Riešenie ad hoc problémov
",required:"\n\t\t\t
Ak ťa pozícia zaujala a spĺňaš nasledujúce požiadavky, zašli nám svoj životopis v anglickom jazyku a radi ti povieme viac!
Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
Predchádzajúca skúsenosť v oblastí daní je výhodou, ale nie podmienkou
Vykonávanie administratívnych úloh spojených s podporou Senior manažérov
Koordinácia pracovného toku a udržiavanie produktívneho pracovného prostredia
Komunikácia so zákazníkmi, vedúcimi na vyššej úrovni a všetkými ostatnými úrovňami zamestnancov
Koordinácia komplexných domácich a medzinárodných cestovných stretnutí
Vytváranie, dizajn a úprava korešpondencie a správ
Vytváranie komplexných a profesionálne vyzerajúcich prezentácií v PowerPointe
Vykonávanie internetový prieskum; kontrolovať a syntetizovať informácie
Zhromažďovanie a príprava informácií na použitie pri diskusiách/stretnutiach výkonných zamestnancov a externých jednotlivcov a vytváranie štruktúrovaného výstupu z týchto stretnutí/diskusií na následné sledovanie
Nadväzovať kontakty na vysokej úrovni citlivého a/alebo dôverného charakteru v rámci spoločnosti aj mimo nej
Podpora pri koordinácii logistiky externého/interného auditu
Podpora pri správe záznamov pre tím globálnych systémov manažérstva kvality, hlavne v interakcii s externými dodávateľmi úložísk
Práca so štandardnými a pokročilými tabuľkami, databázami a softvérovými balíkmi na spracovanie textu
Procesovanie objednávok a pomoc tímu s administratívnymi finančnými úlohami, ako je koordinácia kapitálových vstupov vhodných požiadaviek
Príprava itinerárov, agendy a výkazy výdavkov
",required:"\n\t\t\t
Vynikajúce zručnosti v oblasti správy kalendára, plánovania zložitých stretnutí a vybavovania logistiky
Administratívna prax v odvetví farmaceutických/medicínskych zariadení a/alebo zdravotníctva alebo v inom príbuznom odvetví
Jasné a efektívne písomné a verbálne komunikačné zručnosti
Preukázaný zákaznícky orientovaný pohľad a správanie
Schopnosť prispôsobiť sa zmenám pracovných priorít
Výnimočné organizačné schopnosti a schopnosti na riadenie času