Hľadáme nadaných a ambicióznych maturantov / študentov VŠ, ktorí chcú začať svoju kariéru v dynamickom pracovnom prostredí. Tento program ponúka jedinečnú príležitosť pre maturantov a študentov VŠ, ktorí sú pripravení vstúpiť do pracovného sveta a rozvinúť svoje zručnosti a vedomosti pod vedením skúsených profesionálov s 13 a viac ročnými skúsenosťami.
",area:"Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, služieb, výroby",employees:"2",created_at:"2024-04-16T12:57:15.613+00:00",updated_at:"2024-04-16T12:57:15.613+00:00",customer_id:null,payment_method_token:null,tin_vat:null,affiliate_id:null,company_url:"andrej-lanc",title_image_url:null,facebook_url:null,linkedin_url:null,instagram_url:null,twitter_url:null,address_id:12268,youtube_url:null,company_premium_settings_id:2960,offers:[{id:7154,title:"Administratívno-klientský pracovník ",description:"
- práca s PC (word,excell, PowerPoint) - komunikácia zákazník, obchodný partner - analýza trhu - plánovanie - administratíva - práca s reklamou
- vedenie a rozvoj pobočky - vedenie pohovorov - výberové konania - zaškolenia - porady - teambuildingy - kontroling, reporting
",required:"
· Maturita alebo maturita v priebehu tohoto roka
· Silné pracovné schopnosti
· Schopnosť pracovať v tíme a prispieť k spoločnému cieľu
· Záujem o osobný a profesionálny rozvoj
· Flexibilita a ochota učiť sa nové veci
",nice_to_have:"
- Podpora pri plnení úloh a projektov
- Účasť na školeniach a programoch rozvoja zručností
- Spolupráca s tímom
- Príležitosť osobného a profesionálneho rastu
- Možnosť získať skúsenosti v rôznych oblastiach života
",is_paid:!0,benefits:"
· Program odbornej prípravy a rozvoje
· Možnosť pracovať na rôznych oddeleniach a získavať skúsenosti
· Mentorstvo a podpora skúsených profesionálov
· Príležitosť aj dlhodobej práce
· Možnosť prispieť k reálnym projektom a vidieť svoj vplyv
· Rôzne druhy certifikátov pre uplatnenie v budúcnosti
· Flexibilný pracovný čas – štúdium, osobný život, práca
",deadline:"2024-05-17T21:59:59.999+00:00",account_id:20626,is_active:!0,created_at:"2024-04-16T13:06:42.196+00:00",updated_at:"2024-04-16T13:06:42.279+00:00",resume_required:!0,motivational_required:!1,feedback_token:null,offer_type_id:2,contract_type_id:1,salary_rate:"monthly",salary_amount_from:1500,salary_amount_to:3e3,salary_currency:"€",salary_description:null,is_draft:!1,first_published_at:"2024-04-16T13:06:42+00:00",company_id:2997,is_hiring_process_active:!0,address_id:12269,turn_up_date:"2024-04-14T22:00:00+00:00",contact_email:null,working_time_id:3872,timezone:"Europe/Bratislava",textsearchable_index_col:"'administrativa':18B 'administratívno':2A 'administratívno-klientský':1A 'analyza':15B 'cielu':53C 'excell':9B 'flexibilita':60C 'klientský':3A 'komunikacia':11B 'konania':29B 'kontroling':33B 'maturita':35C,37C 'moznost':88 'nove':65C 'obchodny':13B 'oblastiach':93 'ochota':62C 'osobneho':84 'osobny':56C 'partner':14B 'pc':7B 'planovanie':17B 'plneni':69 'pobocky':25B 'podpora':67 'pohovorov':27B 'porady':31B 'powerpoint':10B 'praca':5B,19B 'pracovat':46C 'pracovne':43C 'pracovnik':4A 'priebehu':39C 'prilezitost':83 'prispiet':50C 'profesionalneho':86 'profesionalny':58C 'programoch':77 'projektov':72 'rastu':87 'reklamou':21B 'reporting':34B 'roka':41C 'roznych':92 'rozvoj':24B,59C 'rozvoja':78 'schopnost':45C 'schopnosti':44C 'silne':42C 'skoleniach':75 'skusenosti':90 'spolocnemu':52C 'spolupraca':80 'teambuildingy':32B 'time':48C 'timom':82 'trhu':16B 'ucast':73 'ucit':63C 'uloh':70 'veci':66C 'vedenie':22B,26B 'vyberove':28B 'word':8B 'zakaznik':12B 'zaskolenia':30B 'zaujem':54C 'ziskat':89 'zivota':94 'zrucnosti':79",salary_type:"net",contract_duration_id:7474,redirect_url:null,grafton_id:null,company_billing_profile_id:2932,payment_type:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS"}],subscribers:[]}},job_area:[{id:1,name:"Administratíva a zákaznícka podpora",translation_key:"job_area.administration_and_customer_support"},{id:8,name:"Ekonomika, účtovníctvo a finančné služby",translation_key:"job_area.economics_accounting_and_financial_services"},{id:19,name:"Manažment, kontrola a štatistika",translation_key:"job_area.management_controlling_and_statistics"},{id:20,name:"Marketing, reklama a PR",translation_key:"job_area.marketing_advertising_and_pr"},{id:24,name:"Personalistika a ľudské zdroje",translation_key:"job_area.human_resources"},{id:41,name:"Vrcholový manažment",translation_key:"job_area.senior_management"}],offer_required_languages:null,driver_licences:null,skill_tags:[],skill_tags_rates:[]},offerSuggestionsCompany:[],similarOffers:[{id:3860,title:"Junior DPH špecialista - aj pre absolventov!",description:"Máš ekonomické vzdelanie, ale chýbajú ti skúsenosti? Zaujímali ťa na škole dane a rád by si sa v tejto problematike vzdelával? V prípade, že áno, tak na teba v medzinárodnej firme na oddelení daní čaká pozícia, kde by si sa naučil:
Komplexný proces spracovávania DPH vrátane prípravy a podávania priznaní k DPH, výkazov pre Intrastat a iných reportov
Spracovanie platieb DPH a monitorovanie vrátenia DPH
Vykonávanie rôznych analýz týkajúcich sa DPH, odsúhlasovanie účtov DPH
Správa auditov DPH, odpovedanie na oznámenia a príprava požadovanej dokumentácie pre obchodných partnerov
Pravidelná aktualizácia dokumentácie
Riešenie ad hoc problémov
",required:"\n\t\t\t
Ak ťa pozícia zaujala a spĺňaš nasledujúce požiadavky, zašli nám svoj životopis v anglickom jazyku a radi ti povieme viac!
Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
Predchádzajúca skúsenosť v oblastí daní je výhodou, ale nie podmienkou
Implementácia štandardov BOZP vo výrobe, zabezpečenie a vykonávanie školení v oblasti BOZP
Kontrola pracovísk, identifikácia nebezpečenstiev, návrh opatrení, rizikové analýzy
Udržiavanie dokumentácie, vedenie a vyhodnocovanie štatistiky úrazov, drobných úrazov a skoroúrazov, sledovanie a vyhodnocovanie účinnosti uzavretých opatrení
Sledovanie a účasť na uvoľňovaní vybraných procesov/strojov/nástrojov a tvorba layoutov z pohľadu BOZP
Sledovanie zmien v legislatíve a interných predpisov v oblasti BOZP a ich implementácia v súlade s požiadavkami spoločnosti
Vykonávanie administratívnych úloh spojených s podporou Senior manažérov
Koordinácia pracovného toku a udržiavanie produktívneho pracovného prostredia
Komunikácia so zákazníkmi, vedúcimi na vyššej úrovni a všetkými ostatnými úrovňami zamestnancov
Koordinácia komplexných domácich a medzinárodných cestovných stretnutí
Vytváranie, dizajn a úprava korešpondencie a správ
Vytváranie komplexných a profesionálne vyzerajúcich prezentácií v PowerPointe
Vykonávanie internetový prieskum; kontrolovať a syntetizovať informácie
Zhromažďovanie a príprava informácií na použitie pri diskusiách/stretnutiach výkonných zamestnancov a externých jednotlivcov a vytváranie štruktúrovaného výstupu z týchto stretnutí/diskusií na následné sledovanie
Nadväzovať kontakty na vysokej úrovni citlivého a/alebo dôverného charakteru v rámci spoločnosti aj mimo nej
Podpora pri koordinácii logistiky externého/interného auditu
Podpora pri správe záznamov pre tím globálnych systémov manažérstva kvality, hlavne v interakcii s externými dodávateľmi úložísk
Práca so štandardnými a pokročilými tabuľkami, databázami a softvérovými balíkmi na spracovanie textu
Procesovanie objednávok a pomoc tímu s administratívnymi finančnými úlohami, ako je koordinácia kapitálových vstupov vhodných požiadaviek
Príprava itinerárov, agendy a výkazy výdavkov
",required:"\n\t\t\t
Vynikajúce zručnosti v oblasti správy kalendára, plánovania zložitých stretnutí a vybavovania logistiky
Administratívna prax v odvetví farmaceutických/medicínskych zariadení a/alebo zdravotníctva alebo v inom príbuznom odvetví
Jasné a efektívne písomné a verbálne komunikačné zručnosti
Preukázaný zákaznícky orientovaný pohľad a správanie
Schopnosť prispôsobiť sa zmenám pracovných priorít
Výnimočné organizačné schopnosti a schopnosti na riadenie času