Zástupca konateľa

Zástupca konateľa pre spoločnosť zaoberajúcu sa zberom a odvozom bioodpadu

Náplň práce, zodpovednosti a kompetencie:

– Zastupovanie konateľa – Plnohodnotné zastupovanie majiteľa spoločnosti pri riadení chodu firmy a manažovaní každodenných činností
– Riadenie tímu – Vedenie a motivácia zamestnancov, rozdeľovanie úloh a sledovanie ich plnenia
– Komunikácia so zákazníkmi – Prijímanie a vybavovanie telefonátov, poskytovanie zákazníckeho servisu a riešenie požiadaviek klientov
– Riešenie krízových situácií – Promptné a efektívne riešenie nečakaných situácií, ktoré môžu nastať pri odvoze alebo spracovaní odpadu
– Koordinácia operatívnych úloh – Dohľad nad logistickými procesmi spojenými so zberom a odvozom bioodpadu
– Prezentácia spoločnosti – Reprezentácia firmy na obchodných stretnutiach, získavanie nových zákazníkov a udržanie dlhodobých vzťahov

Výsledky práce zástupcu konateľa:

– Efektívne riadenie spoločnosti – Plynulý chod firmy bez výpadkov v poskytovaní služieb
– Spokojní zákazníci – Zákazníci sú informovaní a spokojní so službami, ktoré im poskytujeme
– Stabilný a motivovaný tím – Efektívna spolupráca v tíme a spokojní zamestnanci, ktorí dosahujú stanovené ciele
– Riešené krízové situácie – Rýchle a efektívne riešenie problémov s pozitívnym výsledkom

Výhody pre zamestnancov a benefity:

– Motivujúce platové podmienky (fixná mzda + bonusy) s včasnými výplatami
– Možnosť profesijného rastu a rozvoja v dynamickej spoločnosti
– Účasť na pravidelných školeniach a teambuildingoch
– Priateľská a otvorená pracovná atmosféra
– Stabilná a zodpovedná pozícia s možnosťou vlastnej organizácie času
– Možnosť ovplyvniť inovácie a zlepšenia vo firme
– Systém odmeňovania podľa výsledkov práce

Informácie o výberovom konaní:

Hľadáme spoľahlivého, čestného a flexibilného človeka, ktorý bude schopný zastupovať vedenie spoločnosti. Ak máš výborné organizačné a komunikačné schopnosti, pozitívny prístup k riešeniu problémov a chuť prispieť k rastu našej firmy, zašli nám svoj životopis na ekorecykling.office@gmail.com.

Termín nástupu: ihneď po zaškolení

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
– stredoškolské s maturitou
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa

Požadované zručnosti:
– Microsoft Windows – základy
– Vodičský preukaz sk. B

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

– Silné komunikačné a prezentačné schopnosti
– Profesionálne vystupovanie a dôveryhodnosť
– Schopnosť samostatného rozhodovania
– Vytrvalosť a orientácia na dosahovanie cieľov
– Skúsenosti s vedením tímu a krízovým manažmentom sú výhodou

Staň sa súčasťou nášho tímu!

Dátum uzávierky:28. 11. 2024
Adresa výkonu:Banská Bystrica, Slovensko
Mesto výkonu:Banská Bystrica
Typ pozície:Živnosť

Informácie o pracovnej dobe

Typ pracovnej doby:Flexibilná

Zameranie

Požiadavky na kandidáta

Požadované vodičské oprávnenia

TypNajazdené kilometre
B

Výhodou pre kandidáta je

Skúsenosť s riadením firmy/chuť naučiť sa riadiť zabehnutú spoločnosť.

Ponuka benefitov

Väčšinu práce vykonávate z domu. Ostatné benefity nájdete rozpísané v texte.

Výška odmeny

od 1250€ / mesiac
<p><strong>+odmeny</strong></p>
Odpovedať na ponuku môžete na novom portáli Pracuj.sk. Pokiaľ ste boli registrovaní na Praxuj.sk, váš účet bol bezpečne presunutý.