Výška finálnej mzdy sa odvíja od seniority kandidáta a je predmetom dohody počas výberového procesu. Hlavná zodpovednosť: - pozícia zahŕňa podporu manažmentu divízie PCC BiW v oblasti administratívy, organizácie a asistencie, ako aj profesionálnu prácu v oblasti účtovníctva a daní, vrátane spolupráce s medzinárodnými tímami, audítormi a daňovými poradcami. Kľúčové úlohy a zodpovednosti ako PCC Assistant: - Podpora vedenia PCC a odbremenenie supervízora od operatívnych úloh - Rezervácia služobných ciest - Správa firemných vozidiel - Príprava prezentácií, podkladov a reportingu - Práca s dochádzkovým systémom (RON) Tax and Accounting Analyst: - Zabezpečenie archivácie účtovných a daňových dokumentov v súlade s legislatívou - Dohľad nad obehom účtovných dokladov smerujúcich do účtovného oddelenia - Príprava dokumentov pre audity a externé subjekty - Aplikácia daňových a účtovných predpisov v spolupráci s tímom - Spolupráca na zostavení finančných výkazov (súvaha, výsledovka, prílohy, daňové priznania) - Reporting (týždenný, mesačný, ročný), identifikácia rizík a informovanie nadriadených