• zodpovedá za odborné poskytovania sociálnych služieb, aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie Štandardov kvality KC; • odborne koordinuje celú činnosť KC, organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity; • zabezpečuje mapovanie potrieb v obci alebo v častiach obce, na ktorú má dosah, zodpovedá za krátkodobé a dlhodobé plánovanie služieb, aktivít a činností, ako aj rozvoj KC; • monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti, iné činnosti a aktivity KC z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov; • pripravuje a realizuje nové formy sociálnych služieb a sociálnej práce; • získava základné údaje od užívateľa pre posúdenie jeho sociálnej situácie; • poskytuje sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom, v ďalších oblastiach činnosti sa riadi profilom činnosti odborného pracovníka; • konzultuje so špecialistami z oblasti psychológie, psychiatrie, odborného a špeciálneho lekárstva a inými špecialistami podľa potreby; • spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie užívateľa, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami (obec, terénni sociálni pracovníci, ÚPSVaR, vzdelávacie inštitúcie a mnohé ďalšie); • priebežne mapuje relevantných aktérov siete krízovej intervencie na komunitnej úrovni (najmä sociálne služby krízovej intervencie – ďalej len „SSKI"), iných poskytovateľov sociálnych služieb, škôl a školských zariadení, polície, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVaR"), zdravotných služieb, potenciálnych zamestnávateľov atď.) v súlade s potrebami KC1; analyzuje silné a slabé miesta siete krízovej intervencie v danej lokalite (ako vyzerá sieť aktérov pomoci v oblasti SSKI, čo v danej oblasti funguje resp. nefunguje, či pokrýva existujúca sieť všetky potreby cieľovej skupiny SSKI, či existujú v tejto sieti nejaké partnerstvá atď.); v spolupráci s komunitným pracovníkom vytvára na základe zistení lokálnu stratégiu sieťovania (akým témam sa venovať, akým spôsobom, kedy a prečo), oslovuje aktérov siete, realizuje stretnutia na potrebné témy (vystupovať v roli iniciátora a/alebo organizátora a/alebo facilitátora a/alebo poskytovateľa informácií atď.); podporuje vytvorenie partnerstva na účel realizácie projektov alebo programov na predchádzanie vzniku alebo zmiernenie nepriaznivých sociálnych situácii fyzických osôb alebo na riešenie týchto situácii a projekty alebo programy komunitnej práce v zmysle § 4 Zákona o sociálnych službách; podporuje rozvoj inovatívnych a preventívnych aktivít/odborných činností a sociálnych služieb pre cieľové skupiny SSKI prostredníctvom aktívnej účasti na stretnutiach ku komunitnému plánovaniu, na rokovaniach so samosprávou v predmetnej oblasti atď.; • je zodpovedný za propagáciu odborných činností a aktivít KC a spolupracuje s médiami; • zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou KC, za vedenie evidencie užívateľov; • je pripravený byť neformálnym mediátorom prípadných konfliktov; • pripravuje a vedie pravidelné porady zamestnancov KC; • zúčastňuje sa pravidelných porád s príslušným regionálnym koordinátorom a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb počas realizácie NP TSP KC.
',required:"
schopnosť zvládať náročné situácie spojené s výkonom povolania, schopnosť kooperácie a vedenia tímu, schopnosť alternatívnymi formami riešiť konflikty, motivácia pre prácu vo vylúčených komunitách/lokalitách, schopnosť ostať neutrálny, schopnosť rozpoznať konflikt záujmov a ďalšie; • znalosť konkrétnej komunity a cieľovej skupiny (pobyt vo vylúčenej komunite/lokalite, jeho dĺžka a podobne); • skúsenosti s prácou s cieľovou skupinou, napr. pôsobenie v sociálne vylúčených komunitách, alebo v komunitách ohrozených sociálnym vylúčením v rámci poskytovania sociálnych služieb, komunitnej práce, dobrovoľníckych alebo misijných aktivít;
",nice_to_have:"
• znalosť jazyka cieľovej skupiny (rómsky, maďarský a podobne); • práca s PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, práca s internetom); • administratívne zručnosti; • osobný záujem priebežne sa vzdelávať v odbornej problematike a pod.; • odporúčania a pracovné hodnotenia od predchádzajúcich zamestnávateľov alebo od organizácií, s ktorými uchádzač spolupracoval.
Pôsobíme v sociálnej oblasti so zameraním na marginalizované komunity. Našou prácou prácou sa snažíme podporovať ľudí na okraji spoločnosti a pomáhať im viesť plnohodnotný život.
",area:"sociálna práca ",employees:"4",created_at:"2025-09-08T12:27:53.461+00:00",updated_at:"2025-09-08T12:27:53.461+00:00",customer_id:null,payment_method_token:null,tin_vat:null,affiliate_id:null,company_url:"konzultacne-a-informacne-centrum-edukos",title_image_url:null,facebook_url:null,linkedin_url:null,instagram_url:null,twitter_url:null,address_id:15521,youtube_url:null,company_premium_settings_id:3383,offers:[{id:9412,title:"odborný manažér komunitného centra ",description:'
Cieľom práce odborného manažéra KC je organizačné, metodické a personálne riadenie v takej kvalite, aby bolo zaistené plnenie cieľov práce vo vzťahu k užívateľom sociálnej služby, odbornej činnosti a aktivity a dodržiavanie štandardov danej sociálnej služby.
• v spolupráci s Poskytovateľom služieb nastavuje smerovanie činnosti v súlade s potrebami obce, komunity a užívateľov sociálnych služieb; • zodpovedá za odborné poskytovania sociálnych služieb, aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie Štandardov kvality KC; • odborne koordinuje celú činnosť KC, organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity; • zabezpečuje mapovanie potrieb v obci alebo v častiach obce, na ktorú má dosah, zodpovedá za krátkodobé a dlhodobé plánovanie služieb, aktivít a činností, ako aj rozvoj KC; • monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti, iné činnosti a aktivity KC z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov; • pripravuje a realizuje nové formy sociálnych služieb a sociálnej práce; • získava základné údaje od užívateľa pre posúdenie jeho sociálnej situácie; • poskytuje sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom, v ďalších oblastiach činnosti sa riadi profilom činnosti odborného pracovníka; • konzultuje so špecialistami z oblasti psychológie, psychiatrie, odborného a špeciálneho lekárstva a inými špecialistami podľa potreby; • spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie užívateľa, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami (obec, terénni sociálni pracovníci, ÚPSVaR, vzdelávacie inštitúcie a mnohé ďalšie); • priebežne mapuje relevantných aktérov siete krízovej intervencie na komunitnej úrovni (najmä sociálne služby krízovej intervencie – ďalej len „SSKI"), iných poskytovateľov sociálnych služieb, škôl a školských zariadení, polície, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVaR"), zdravotných služieb, potenciálnych zamestnávateľov atď.) v súlade s potrebami KC1; analyzuje silné a slabé miesta siete krízovej intervencie v danej lokalite (ako vyzerá sieť aktérov pomoci v oblasti SSKI, čo v danej oblasti funguje resp. nefunguje, či pokrýva existujúca sieť všetky potreby cieľovej skupiny SSKI, či existujú v tejto sieti nejaké partnerstvá atď.); v spolupráci s komunitným pracovníkom vytvára na základe zistení lokálnu stratégiu sieťovania (akým témam sa venovať, akým spôsobom, kedy a prečo), oslovuje aktérov siete, realizuje stretnutia na potrebné témy (vystupovať v roli iniciátora a/alebo organizátora a/alebo facilitátora a/alebo poskytovateľa informácií atď.); podporuje vytvorenie partnerstva na účel realizácie projektov alebo programov na predchádzanie vzniku alebo zmiernenie nepriaznivých sociálnych situácii fyzických osôb alebo na riešenie týchto situácii a projekty alebo programy komunitnej práce v zmysle § 4 Zákona o sociálnych službách; podporuje rozvoj inovatívnych a preventívnych aktivít/odborných činností a sociálnych služieb pre cieľové skupiny SSKI prostredníctvom aktívnej účasti na stretnutiach ku komunitnému plánovaniu, na rokovaniach so samosprávou v predmetnej oblasti atď.; • je zodpovedný za propagáciu odborných činností a aktivít KC a spolupracuje s médiami; • zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou KC, za vedenie evidencie užívateľov; • je pripravený byť neformálnym mediátorom prípadných konfliktov; • pripravuje a vedie pravidelné porady zamestnancov KC; • zúčastňuje sa pravidelných porád s príslušným regionálnym koordinátorom a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb počas realizácie NP TSP KC.
',required:"
schopnosť zvládať náročné situácie spojené s výkonom povolania, schopnosť kooperácie a vedenia tímu, schopnosť alternatívnymi formami riešiť konflikty, motivácia pre prácu vo vylúčených komunitách/lokalitách, schopnosť ostať neutrálny, schopnosť rozpoznať konflikt záujmov a ďalšie; • znalosť konkrétnej komunity a cieľovej skupiny (pobyt vo vylúčenej komunite/lokalite, jeho dĺžka a podobne); • skúsenosti s prácou s cieľovou skupinou, napr. pôsobenie v sociálne vylúčených komunitách, alebo v komunitách ohrozených sociálnym vylúčením v rámci poskytovania sociálnych služieb, komunitnej práce, dobrovoľníckych alebo misijných aktivít;
",nice_to_have:"
• znalosť jazyka cieľovej skupiny (rómsky, maďarský a podobne); • práca s PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, práca s internetom); • administratívne zručnosti; • osobný záujem priebežne sa vzdelávať v odbornej problematike a pod.; • odporúčania a pracovné hodnotenia od predchádzajúcich zamestnávateľov alebo od organizácií, s ktorými uchádzač spolupracoval.
Cieľom práce odborného manažéra KC je organizačné, metodické a personálne riadenie v takej kvalite, aby bolo zaistené plnenie cieľov práce vo vzťahu k užívateľom sociálnej služby, odbornej činnosti a aktivity a dodržiavanie štandardov danej sociálnej služby.
• v spolupráci s Poskytovateľom služieb nastavuje smerovanie činnosti v súlade s potrebami obce, komunity a užívateľov sociálnych služieb; • zodpovedá za odborné poskytovania sociálnych služieb, aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie Štandardov kvality KC; • odborne koordinuje celú činnosť KC, organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity; • zabezpečuje mapovanie potrieb v obci alebo v častiach obce, na ktorú má dosah, zodpovedá za krátkodobé a dlhodobé plánovanie služieb, aktivít a činností, ako aj rozvoj KC; • monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti, iné činnosti a aktivity KC z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov; • pripravuje a realizuje nové formy sociálnych služieb a sociálnej práce; • získava základné údaje od užívateľa pre posúdenie jeho sociálnej situácie; • poskytuje sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom, v ďalších oblastiach činnosti sa riadi profilom činnosti odborného pracovníka; • konzultuje so špecialistami z oblasti psychológie, psychiatrie, odborného a špeciálneho lekárstva a inými špecialistami podľa potreby; • spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie užívateľa, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami (obec, terénni sociálni pracovníci, ÚPSVaR, vzdelávacie inštitúcie a mnohé ďalšie); • priebežne mapuje relevantných aktérov siete krízovej intervencie na komunitnej úrovni (najmä sociálne služby krízovej intervencie – ďalej len „SSKI"), iných poskytovateľov sociálnych služieb, škôl a školských zariadení, polície, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVaR"), zdravotných služieb, potenciálnych zamestnávateľov atď.) v súlade s potrebami KC1; analyzuje silné a slabé miesta siete krízovej intervencie v danej lokalite (ako vyzerá sieť aktérov pomoci v oblasti SSKI, čo v danej oblasti funguje resp. nefunguje, či pokrýva existujúca sieť všetky potreby cieľovej skupiny SSKI, či existujú v tejto sieti nejaké partnerstvá atď.); v spolupráci s komunitným pracovníkom vytvára na základe zistení lokálnu stratégiu sieťovania (akým témam sa venovať, akým spôsobom, kedy a prečo), oslovuje aktérov siete, realizuje stretnutia na potrebné témy (vystupovať v roli iniciátora a/alebo organizátora a/alebo facilitátora a/alebo poskytovateľa informácií atď.); podporuje vytvorenie partnerstva na účel realizácie projektov alebo programov na predchádzanie vzniku alebo zmiernenie nepriaznivých sociálnych situácii fyzických osôb alebo na riešenie týchto situácii a projekty alebo programy komunitnej práce v zmysle § 4 Zákona o sociálnych službách; podporuje rozvoj inovatívnych a preventívnych aktivít/odborných činností a sociálnych služieb pre cieľové skupiny SSKI prostredníctvom aktívnej účasti na stretnutiach ku komunitnému plánovaniu, na rokovaniach so samosprávou v predmetnej oblasti atď.; • je zodpovedný za propagáciu odborných činností a aktivít KC a spolupracuje s médiami; • zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou KC, za vedenie evidencie užívateľov; • je pripravený byť neformálnym mediátorom prípadných konfliktov; • pripravuje a vedie pravidelné porady zamestnancov KC; • zúčastňuje sa pravidelných porád s príslušným regionálnym koordinátorom a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb počas realizácie NP TSP KC.
Dátum uzávierky:26. 9. 2025
Typ úväzku:Plný úväzok
Adresa výkonu:J. Ťatliaka 2051/8, 026 01 Dolný Kubín, Slovensko
Mesto výkonu:Dolný Kubín
Typ pozície:Práca
Informácie o pracovnej dobe
Pracovná doba:do 15:30
Dĺžka pracovnej doby:7.5 hod./deň
Typ pracovnej doby:Flexibilná
Zameranie
Sociálne služby
Požiadavky na kandidáta
Ústretovosť
empatia
flexibilita a prispôsobivosť
zodpovedný prístup k práci
vedenie zamestnancov
Komunikácia s ľuďmi
Požadované jazyky
Jazyk
Úroveň
Slovenský
C2
Iné požiadavky
schopnosť zvládať náročné situácie spojené s výkonom povolania, schopnosť kooperácie a vedenia tímu, schopnosť alternatívnymi formami riešiť konflikty, motivácia pre prácu vo vylúčených komunitách/lokalitách, schopnosť ostať neutrálny, schopnosť rozpoznať konflikt záujmov a ďalšie; • znalosť konkrétnej komunity a cieľovej skupiny (pobyt vo vylúčenej komunite/lokalite, jeho dĺžka a podobne); • skúsenosti s prácou s cieľovou skupinou, napr. pôsobenie v sociálne vylúčených komunitách, alebo v komunitách ohrozených sociálnym vylúčením v rámci poskytovania sociálnych služieb, komunitnej práce, dobrovoľníckych alebo misijných aktivít;
Výhodou pre kandidáta je
• znalosť jazyka cieľovej skupiny (rómsky, maďarský a podobne); • práca s PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, práca s internetom); • administratívne zručnosti; • osobný záujem priebežne sa vzdelávať v odbornej problematike a pod.; • odporúčania a pracovné hodnotenia od predchádzajúcich zamestnávateľov alebo od organizácií, s ktorými uchádzač spolupracoval.
Výška odmeny
od 1200€ / mesiac
Odpovedať na ponuku môžete na novom portáli Pracuj.sk. Pokiaľ ste boli registrovaní na Praxuj.sk, váš účet bol bezpečne presunutý.