flexibilná pracovná doba nepotrebujem aby ste mi sedeli 8 hodín denne v kancelárii, v podstate je jedno kde a kedy spravíte prácu len nech je správne spravená.
prax v obore nie je povinná, dokážeme zdarma zaškoliť
možnosť brigady popri štúdiu alebo aktuálnej práci
O pozícii: Hľadáme kolegov a administratívnych pracovníkov do zabehnutých kancelárií. Náplňou práce bude správa a evidencia dokumentov, príprava a kontrola zmlúv a iných podkladov, komunikácia s klientmi a partnermi (telefonicky alebo e-mailom), riešenie administratívnych úloh. Aj bez predchádzajúcej praxe v administratíve.
Kde pôsobíme? V okresoch Bratislavy, Trnavy a Galanty
Čo u nás nájdete?
Ľudský prístup – sme ľudia, nie roboti.
Príležitosť naučiť sa nové veci, ktoré vám pomôžu aj mimo práce.
Veľa komunikácie – ale v zdravom a podpornom prostredí.
",required:"
Čo požadujeme: - stredoškolské vzdelanie s maturitou - základná práca s počítačom - samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť
",nice_to_have:"
Výhody pre kandidátov:
Znalosť jazykov
Komunikačné zručnosti
Práca s počítačom
Prípadne vodičský preukaz
",is_paid:1,benefits:"
Čo ponúkame:
možnosť práce z domu ( home-office ) alebo v kancelárii
flexibilná pracovná doba
možnosť kariérneho a platového rastu
teambuildingy, workshopy
Práca je vhodná pre:
absolventov stredoškolského a vysokoškolského vzdelania
na rodičovskej dovolenke
privyrobenie popri aktuálnej práci
cudzincov ( s podmienkou znalosti slovenského jazyka)
Asistent so zmyslom pre detail: Staňte sa kľúčovým členom nášho inovatívneho tímu!
Podpora manažéra a tímu pri každodenných administratívnych úlohách.
Príprava a organizácia stretnutí, vrátane správy kalendárov a rezervácie miestností.
Spracovanie a evidencia dokumentov, reportov a iných administratívnych materiálov.
Koordinácia komunikácie medzi členmi tímu a externými partnermi.
Asistencia pri plánovaní a organizovaní firemných podujatí a aktivít.
Príprava a aktualizácia databáz a systémov pre efektívne sledovanie projektov.
Typický deň začína organizovaním úloh a prioritizovaním činností na základe aktuálnych potrieb tímu.
Počas dňa sa riešia administratívne úlohy, komunikácia s kolegami a príprava podkladov na stretnutia.
Pracovná doba je od pondelka do piatka, od 8:00 do 16:00 s možnosťou pružného pracovného času.
V prípade potreby sú možné aj občasné nadčasy na dokončenie projektov alebo úloh.
Dátum uzávierky:18. 8. 2025
Typ úväzku:Skrátený úväzok
Adresa výkonu:Štítnická 232/46, Rožňavská Baňa, 048 01 Rožňava, Slovensko
Mesto výkonu:Rožňava
Typ pozície:Práca
Informácie o pracovnej dobe
Pracovná doba:do 16:00
Typ pracovnej doby:Flexibilná
Zameranie
Administratíva a zákaznícka podpora
Požiadavky na kandidáta
Google Sheets
zodpovedný prístup k práci
Komunikácia s ľuďmi
Práca s PC
Výhodou pre kandidáta je
Požadované vzdelanie: stredná alebo vysoká škola.
Skúsenosti s administratívnymi úlohami sú výhodou.
Vynikajúce organizačné a plánovacie zručnosti.
Schopnosť pracovať samostatne a v tíme.
Detailná orientácia a precíznosť v práci.
Komunikačné zručnosti na vysokej úrovni.
Ponuka benefitov
Flexibilný pracovný čas.
Možnosť home office.
Príspevok na vzdelávanie.
Príjemné pracovné prostredie.
Teambuildingové aktivity.
Motivačný plat a bonusy.
Výška odmeny
6€ / hodina <p>Základná odmena je doplnená o možnosť zvýšenia príjmu po zaškolení. V prípade proaktívneho prístupu – napríklad ak asistentka identifikuje novú obchodnú príležitosť alebo pomôže nadviazať nový kontakt – má možnosť získať motivačné bonusy podľa interných kritérií.</p>
Odpovedať na ponuku môžete na novom portáli Pracuj.sk. Pokiaľ ste boli registrovaní na Praxuj.sk, váš účet bol bezpečne presunutý.