Administratívny pracovník/pracovníčka

Polovicu náplne tvoria klasické sekretárske a administratívne práce, druhú polovicu tvoria organizačné práce, zabezpečujúce hladký priebeh terénneho zberu dát (regrutácia respondentov na kvalitatívne prieskumy , kódovanie odpovedí z kvantitatívnych prieskumov, jazyková korektúra záverečných reportov ). NEJDE O SAMOTNÉ ANKETOVANIE !

Dátum uzávierky:10. 5. 2025
Typ úväzku:Plný úväzok
Adresa výkonu:Karadžičova 41, 811 07 Bratislava-Staré Mesto, Slovensko
Mesto výkonu:Bratislava
Typ pozície:Práca

Informácie o pracovnej dobe

Dĺžka pracovnej doby: 8 hod./deň
Typ pracovnej doby:Flexibilná
Dodatočné informácie:flexibilný pracovný čas, ktorý vám umožní prispôsobiť si deň podľa vašich potrieb.

Zameranie

Požiadavky na kandidáta

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Viacročná skúsenosť s prácou pri zabezpečení fungovania sekretariátu firmy.

Pre vykonávanie práce je potrebná kladný vzťah k ľuďom, extrovertná povaha , pozitívne myslenie a komunikatívnosť, a samostatnosť.

Všeobecný prehľad o fungovaní spoločnosti a štátu potrebný.

Znalosť pravopisu slovenského jazyka potrebná.

Výhodou pre kandidáta je

Skúsenosť s prácou v prieskumnej agentúre alebo call centre výhodou.

Ponuka benefitov

  • Užívajte si flexibilný pracovný čas, ktorý vám umožní prispôsobiť si deň podľa vašich potrieb.

  • Máte možnosť pracovať na skrátený úväzok, čo vám poskytne viac voľného času pre seba a rodinu.

  • Občasný home office vám dáva príležitosť pracovať z pohodlia vášho domova, keď to potrebujete.

  • Naša firemná kultúra je založená na otvorenej komunikácii a vzájomnej podpore, čo robí prácu u nás príjemnou a motivujúcou.

Výška odmeny

1100 - 1101€ / mesiac
<p></p>
Odpovedať na ponuku môžete na novom portáli Pracuj.sk. Pokiaľ ste boli registrovaní na Praxuj.sk, váš účet bol bezpečne presunutý.