Union zdravotná poisťovňa je najmladšou poisťovňou na trhu verejného zdravotného poistenia. Svoju kvalitu potvrdila tým, že za svoj inovatívny prístup a nadštandardné služby opätovne získava významné ocenenia v súťaži Zlatá minca.
Union zdravotná poisťovňa je zároveň jedinou zdravotnou poisťovňou, ktorej 100%-ným vlastníkom je zahraničná finančná a poisťovacia spoločnosť Achmea B.V. Vďaka tomu máme možnosť využívať bohaté medzinárodné skúsenosti holandskej finančnej skupiny. Spoločnosť je od svojho vzniku hodnotená ako jedna z najlepších zdravotných poisťovní na Slovensku z pohľadu kvality služieb poskytovaných klientom, ako aj na základe spolupráce s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti.
Veríme, že oddýchnutý a dobre naladený pracovník je spokojný a odvádza kvalitný pracovný výkon.
Našim zamestnancom ponúkame niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
Kladieme dôraz na worklife balance a rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme individuálne aj skupinové športové aktivity, poskytujeme zamestnancom špeciálne zdravotné benefity, prinášame ovocie na pracovisko, aby sme si doplnili energiu.
Zamestnanecké výhody, benefity (pre zamestnancov na štandardný pracovný pomer):
skrátený pracovný čas (7,45 hod / deň);
flexibilný pracovný čas a možnosť Home Office;
príspevok na stravné nad rámec zákona (používame Callio karty);
rekreačné poukazy (používame Callio karty);
príspevok na dôchodok (2,80% z mesačného príjmu);
Multisport karta;
špeciálne zdravotné benefity;
zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne (životné i neživotné poistenie);
možnosť využiť zdravotné benefity a zvýhodnené ceny našich poistných produktov dávame aj príbuzným našich zamestnancov;
dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie);
dovolenka nad rámec zákonného nároku;
zľavy u tretích strán;
zamestnanecké eventy (teambuilding, vianočný večierok a ďalšie i neformálne firemné aktivity);
vysoký štandard systému vzdelávania (interné a externé školenia, jazykové vzdelávanie, účasť na workshopoch a konferenciách; na Slovensku i v rámci korporátu Achmea).
",area:"poisťovníctvo",employees:"500",created_at:"2018-07-11T18:55:40+00:00",updated_at:"2020-12-01T17:19:23+00:00",customer_id:null,payment_method_token:null,tin_vat:null,affiliate_id:null,company_url:"union-zdravotna-poistovna-a-s",title_image_url:null,facebook_url:null,linkedin_url:null,instagram_url:null,twitter_url:null,address_id:73,youtube_url:null,company_premium_settings_id:76,offers:[{id:695,title:"Administratívna podpora na oddelení marketingu",description:"
Výpomoc pri administratívnych a kancelárskych prácach.
Vedenie evidencie v rámci projektu Union baby.
Vedenie evidencie v rámci projektu Darcovia krvi.
Príprava zásielok a listov a obálkovanie zásielok v rámci projektov Union baby aj Darcovia krvi.
Výpomoc pri skladových prácach.
Ostatné súvisiace činnosti požadované nadriadeným.
Hľadáme kolegynku/kolegu na zastrešenie administratívnych činností na podporu prevádzky informačných technológii. Predpokladáme spoluprácu dlhodobú min. do konca roka na niekoľko dní do týždňa podľa potreby.
Uchádzačka, uchádzač bude vykonávať :
správa užívateľov v systémoch
správa objednávok IT a administrácia s tým spojená podľa interných pravidiel UNION (aplikácia KBP)
tvorba jednoduchých reportov a ukladanie ich v Exceli
mesačné vykazovanie výdavkov na tlač zamestnancov UNION
mesačné vykazovanie telekomunikačných výdavkov zamestnancov UNION
administratívne a podporné činnosti pre potreby IT na dennej báze (vytváranie dokumentov, poznámok k schôdzam atď.)
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do interného HR tímu hľadáme novú posilu na pozíciu HR asistenta pre pokrytie nasledovných aktivít:
podpora v oblasti recruitmentu (predselekcia kandidátov, organizovanie pohovorov a pod.),
organizovanie prvého dňa pre nových zamestnancov.
podpora v oblasti benefitov a ich správy,
podpora v oblasti evidencie vzdelávacích aktivít,
ďalšie administratívne činnosti,
možnosť zapojiť sa do HR projektov.
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup,príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu s nasledujúcou pracovnou náplňou:
spracovanie funkčných analýz a špecifikácií pre zmeny a nové funkcionality
realizovať podporu pre užívateľov a poskytovať im konzultácie
vypracovávať metodické postupy a návody pre prácu s IS
analyzovať a odstraňovať chyby v aplikáciách
zabezpečovať implementovanie zmien
zodpovedať za systémové testovanie zmien v programoch a pripravovať podklady pre užívateľské testovanie zmien
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
",required:"
analytické a programátorské zručnosti
programovanie v Jave
nutné: Java, Spring boot, MS Office
AJ - mierne pokročilý
",nice_to_have:"
Výhodou: jazyk SQL, nonSQL, Angular, Elastic search, Linux
",is_paid:!0,benefits:"
vysoký štandard systému vzdelávania
príspevok na regeneráciu
príspevok na dôchodok
špeciálne zdravotné benefity
zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne
dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie)
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste a budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
K Tvojim primárnym úlohám bude patriť:
Prijímanie, uvádzanie návštev/klientov a poskytovanie komplexných informácií
Poskytovanie administratívnej podpory v rámci odboru
Zabezpečenie poriadku v zasadacích miestnostiach a na recepcii
Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí
Preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
Zabezpečenie administratívnych aktivít spojených s kanceláriou a chodom recepcie
Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení
Poskytovanie podpory sekretariátu spoločnosti
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.
",required:"
Anglický jazyk - mierne pokročilý
MS Office - mierne pokročilý
Príjemné, profesionálne vystupovanie a pozitívny prístup
Aktívny a zodpovedný prístup
Efektívna komunikácia
",nice_to_have:"
Skúsenosti s prácou s klientmi, prípadne na obdobnej pozícii sú vítané
Otvárame dlhodobý TRAINEE PROGRAM, ktorý ti umožní získať znalosti a zručnosti pre budovanie poisťovníctva a bankovníctva budúcnosti. Počas nášho 18 mesačného programu budeš mať príležitosť získať skúsenosti v tíme zameranom na digitálny marketing. Získaš príležitosť pracovať na úlohách, ktoré sú súčasťou našej digitálnej stratégie.
Budeš niesť reálnu zodpovednosť a výsledky tvojej práce pomôžu formovať strategické rozhodnutia o našich produktoch a spôsoboch predaja. Tradičným spôsobom by ti trvalo niekoľko rokov, aby si sa naučil toľko, čo získaš v našom programe za 18 mesiacov. Okrem toho získaš základy projektového manažmentu a naučíš sa ako presadiť implementovať inovácie. Po úspešnom ukončení programu budeme s tebou počítať v našom tíme, na oddelení v ktorom najlepšie uplatníš svoj talent a získané zručnosti.
Na akých projektoch budeš pracovať:
•\tPočas programu budeš mať príležitosť pracovať na zaujímavých projektoch dotýkajúcich sa oblastí vzniku zdravotného poistenia, či digitálneho marketingu.
",required:"
Koho hľadáme:
Študuješ posledný rok magisterského/inžinierskeho štúdia alebo si ukončil štúdium na vysokej škole pred menej ako 3 rokmi
Plynulo komunikuješ po anglicky
MS Excel je nástroj, ktorý ovládaš ako expert.
Miluješ riešenie komplexných problémov a hlavolamov a nebojíš sa pracovať s veľkým množstvom dát.
Dokážeš „vidieť za roh“ a prichádzať s netradičnými riešeniami.
Svoje myšlienky vieš prezentovať zrozumiteľne a tvoje argumenty majú jasnú štruktúru.
Nevzdávaš sa, doťahuješ veci do konca a vieš zabrať, keď je to potrebné.
",nice_to_have:"
Študoval si odbor, ktorý ťa vybavil silnými analytickými zručnosťami (Aplikovanú matematiku, Štatistiku, alebo analytické ekonomické odbory).
Je veľkou výhodou ak vieš pracovať aj s iným softvérom a nástrojmi používanými pri analýzach.
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do nášho tímu hľadáme dvoch kolegov na pozíciu RPA developer. Neváhaj a prihlás sa na pozíciu, ak:
rutinné činnosti na PC nie sú tvojím kamarátom a s radosťou sa budeš podieľať na ich zautomatizovaní,
zajíma ťa oblasť efektivizácie a automatizácie užívateľských procesov,
máš schopnosť zamyslieť sa nad problémom a samostatne navrhnúť riešenie,
máš chuť sa ďalej rozvíjať – u nás ťa naučíme programovať v novom vývojovom prostredí; osvojíš si nové znalosti vo VBA, .NET, SQL.
Aj keď vyvíjame roboty, je dôležitá komunikácia nielen v rámci tímu, ale aj s interným klientom. Pri práci samozrejme prídeš do styku s angličtinou, či už pri programovaní alebo v dokumentácii.
Tieto znalosti budú tvojou výhodou pri výberovom konaní aj pri práci samotnej - nie sú ale nutnosťou!
Budeš sa neustále učiť nové veci o podnikových procesoch, ich efektivite a významu v biznise. Všetko, čo sa naučíš, uplatníš v práci každý deň.
A čo je úplne najdôležitejšie?
RPA tím je súčasťou väčšou transformačného tímu, budeme spolu tráviť veľa času, tak si musíme sadnúť aj ľudsky.
Platové podmienky pre absolventa pri plnom úvazku: od 1400€ brutto / mesiac
",required:"
SQL jazyk
MS Office
OOP: C#, C++, JAVA, VB, .NET
prístup k zmene
efektívna komunikácia
orientácia na riešenie problémov
",nice_to_have:"
znalosti o: enterprise IT technológie, podniková IT infraštruktúra
Otvárame dlhodobý TRAINEE PROGRAM, ktorý ti umožní získať znalosti a zručnosti pre budovanie poisťovníctva a bankovníctva budúcnosti. Počas nášho 18 mesačného programu budeš mať príležitosť získať skúsenosti s vývojom a prevádzkou online pobočky ale i mobilnej aplikácie (aktuálne vo vývoji).
Okrem iného k Tvojim zodpovednostiam bude patriť:
pripravovať špecifikácie zmien informačného systému a jeho parametrov v zmysle zadaných požiadaviek
pripravovať špecifikácie pre testovanie informačného systému
zabezpečovať testovanie zmien informačného systému pred ich nasadením do prevádzky
analyzovať a dokumentovať chybové stavy nahlásené užívateľmi informačného systému
zabezpečovať činnosti spojené s nasadzovaním zmien informačného systému do prevádzky
vypracovávať dokumentáciu a postupy používania informačného systému
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup,príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci (agile - scrum), neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý preberie zodpovednosť za rozvoj a prevádzku IT aplikácii v oblasti zdravotného poistenia (zameranie predovšetkým na online pobočku), vrátane mobilnej aplikácie.
Okrem iného k Tvojim zodpovednostiam bude patriť:
komunikácia s interným klientom
vypracovávať funkčné špecifikácie pre externého dodávateľa systému
posudzuje dopad procesov, požiadaviek a legislatívnych zmien na existujúci systém
funkčné testovanie funkcionalít
zaškolenie interných užívateľov a podporu pri implementácii
vo zverenej oblasti zodpovedá za koordináciu celého cyklu implementácie zmeny - change management s využitím SCRUM metodológie.
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup,príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci (agile - scrum), neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
',required:"
silné analytické a logické myslenie,
orientácia na riešenie problémov,
orientácia v prostredí databáz (napr. Oracle)
",nice_to_have:"
skúsenosti s vývojom mobilných aplikácii,
skúsenosti s prípravou technickej špecifikácie,
predošlá prax v zdravotnom sektore – znalosť legislatívy a dátových tokov,
V Unione vidíme svojich ľudí na prvom mieste a preto do nášho tímu hľadáme špecialistu na pozíciu Špecialista/-ka finančného plánovania a controllingu. Hľadáme osobnosť, ktorá má všeobecný prehľad v oblasti poisťovníctva / finančného trhu a kladie dôraz na detail. Ako náš nový kolega nám pomôžeš v oblasti analýzy nákladov, výnosov a hospodárskych výsledkov spoločnosti, ako aj v príprave finančných plánov.
Ako Špecialista/-ka finančného plánovania a controllingu bude tvoja náplň práce, právomoci a zodpovednosti vyzerať nasledovne:
vykonávanie analýz nákladov, výnosov a hospodárskych výsledkov
spolupráca pri spracovaní výkazov podľa platnej legislatívy
príprava vstupov do účtovnej závierky
príprava analýz a správ pre predstavenstvo, akcionára a dozorné orgány spoločnosti
spolupracovať v príprave rozpočtov a plánovania
pracovať so systémami na správu poistných zmlúv, modulom controllingu v IS spoločnosti a reportingovým systémom materskej spoločnosti
príležitosť participovať na firemných projektoch
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.
",required:"
AJ - pokročilý
MS Office - pokročilý
schopnosť samostatne a proaktívne riešiť úlohy a vylepšovať pracovné postupy
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do nášho tímu hľadáme noveho kolegu na pozíciu RPA specialist. Neváhaj a prihlás sa na pozíciu, ak:
programovacie jazyky: C #, C ++, JAVA, VB, .NET) a enterprise IT technológie a podniková IT infraštruktúra Ti nie sú cudzie
máš schopnosť zamyslieť sa nad problémom a samostatne navrhnúť riešenie
zameriavaš sa na odhaľovanie neefektívnosti
K Tvojím aktivitám bude patriť:
zabezpečovať testovanie zmien v systémoch pred ich nasadením do prevádzky,
analyzovať a dokumentovať chybové stavy nahlásené užívateľmi,
vykonávať požadované zmeny údajov podľa stanovenej metodiky,
zabezpečovať podporu užívateľom pri používaní IS vrátane dohodnutých školení, poskytovať konzultácie užívateľom
zodpovedať za administráciu a podporu infromačného systému,
vypracovávať metodické postupy a návody pre prácu s aplikáciou / informačným systémom,
analyzovať a odstraňovať chyby v informačnom systéme a vykonávať súvisiace zmeny.
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup,príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
Ponúkaný plat
od 1400 Eur brutto plus variabilná odmena, závisí však od vašich skúseností
",required:"
ideálne 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii ako IT analytik,
Téma data quality je v poisťovníctve vysoko aktuálna. Naučíme ťa pozrieť sa kriticky na kvalitu dát a procesy s tým súvisiace. Očakávame, že postupne ako sa o tejto téme dozvieš viac, sa práve na teba budú kolegovia z našej spoločnosti obracať s prípadnými otázkami.
Budeš pracovať pod vedením skúsených seniorov, ktorí ťa postupne prevedú oblasťami ako je preverovanie, analýza a hodnotenie fungovania vnútorných procesov. Postupne spoznáš interné procesy a sám budeš môcť svojimi odporúčaniami pomôcť kolegom odstrániť prípadné nedostatky v procesoch.
Ak od svojho prvého zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať a rásť, neváhaj a pošli nám svoj životopis.
\ufeffV Unione sme otvorení a flexibilní, na pohovore radi stretneme študentov / absolventov VŠ, ale i skúsenejšieho kandidáta / kandidátku. Neváhaj sa prihlásiť ani v prípade, že si na materskej dovolenke, resp. krátko po nej. U nás to nevidíme ako prekážku, práve naopak, ak si sadneme, radi ti výjdeme v ústrety aj kratším pracovným úväzkom.
",required:"
Plynulo komunikuješ po anglicky.
MS Excel je nástroj, ktorý ovládaš ako expert. Je veľkou výhodou ak vieš pracovať aj s iným softwarom a nástrojmi používanými pri analýzach.
Miluješ riešenie komplexných problémov a hlavolamov a nebojíš sa pracovať s veľkým množstvom dát.
Dokážeš „vidieť za roh“ a prichádzať s netradičnými riešeniami.
Svoje myšlienky vieš prezentovať zrozumiteľne a tvoje argumenty majú jasnú štruktúru.
Nevzdávaš sa, doťahuješ veci do konca a vieš zabrať, keď je to potrebné.
",nice_to_have:"
Veľkou výhodou pre teba bude prípadná skúsenosť s prácou s BI nástrojmi / SQL alebo nástrojmi na zmapovanie procesov .
Hľadáme kolegynku/kolegu na zastrešenie administratívnych činností a podporu na právnom oddelení. Predpokladáme spoluprácu minimálne do konca roka na 10 hod / týždenne.
Aby si mal lepšiu predstavu o tom čo ťa čaká, prikladáme aj stručný prehľad úloh a aktivít.
realizovať administratívne činnosti právneho odboru
poskytovať podporu ostatným členom tímu
Ak od svojho prvého zamestnávateľa očakávaš férový prístup, neváhaj a pošli nám svoj životopis.
Otvárame dlhodobý TRAINEE PROGRAM, ktorý ti umožní získať znalosti a zručnosti pre budovanie poisťovníctva a bankovníctva budúcnosti. Budeš mať príležitosť získať skúsenosti s vývojom a prevádzkou online pobočky ale i mobilnej aplikácie (aktuálne vo vývoji).
\ufeffOkrem iného k Tvojim zodpovednostiam bude patriť:
pripravovať špecifikácie zmien informačného systému a jeho parametrov v zmysle zadaných požiadaviek
pripravovať špecifikácie pre testovanie informačného systému
zabezpečovať testovanie zmien informačného systému pred ich nasadením do prevádzky
analyzovať a dokumentovať chybové stavy nahlásené užívateľmi informačného systému
zabezpečovať činnosti spojené s nasadzovaním zmien informačného systému do prevádzky
vypracovávať dokumentáciu a postupy používania informačného systému
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci (agile - scrum), neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
",required:"
schopnosť samostatne a proaktívne analyzovať a riešiť úlohy a vylepšovať pracovné postupy
V našom tíme máme na starosti uzatváranie zmluvných vzťahov s poskytovateľmi ústavnej zdravotnej starostlivosti (nemocnice, kúpele, hospice, liečebne...). Našim cieľom je rozvíjať vzťahy s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti smerom k zlepšovaniu jej kvality, efektivity a dostupnosti pre našich poistencov. Ako náš nový kolega/-yňa sa budeš podieľať na jednej z ťažiskových činnosti zdravotnej poisťovne.
Ak sa rad/-a učítš nové veci, rozhoduješ sa na základe dát a logiky, máš dobré komunikačné schopnosti daj nám o sebe vedieť.
Tvojou náplňou práce bude
účasť na tvorbe stratégie nákupu ústavnej zdravotnej starostlivosti (ÚZS)
zodpovedať za uzatváranie a kontinuitu zmluvných vzťahov
zabezpečovať prípravu návrhov zmluvných a cenových podmienok, negociácia
spracovávať požiadavky, vyhodnocovať ich opodstatnenosť a v prípade akceptácie zabezpečiť zapracovanie do zmluvy
pracovať s analýzami a vytvárať sekundárne analýzy, pripravovať prehľady dopadov úprav finančných a iných podmienok zmlúv
zúčastňovať sa na firemných projektoch a zdravotných programoch poisťovne
",required:"
vzťah k práci s analýzami
schopnosť správneho určenia priorít
schopnosť myslieť v súvislostiach
ambície odborne a osobnostne rásť
vysoké pracovné nasadenie, odolnosť voči stresu a striedajúcemu sa pracovnému tempu
komunikačné zručnosti
práca s Excel, Word a PowerPoint na pokročilej úrovn
",nice_to_have:"
Vzdelanie v oblasti zdravotníctva/ ekonómie je výhodou.
",is_paid:!0,benefits:"
práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
vysoký štandard systému vzdelávania
príspevok na regeneráciu
príspevok na dôchodok
špeciálne zdravotné benefity
zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne
dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie)
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Do nášho tímu hľadáme dvoch kolegov na pozíciu RPA developer. Neváhaj a prihlás sa na pozíciu, ak:
poznáš moderné programovacie jazyky (C #, C ++, JAVA, VB, .NET), enterprise IT technológie a podniková IT infraštruktúra mu nie sú cudzie
máš schopnosť zamyslieť sa nad problémom a samostatne navrhnúť riešenie
zameriavaš sa na odhaľovanie neefektívnosti
Aj keď vyvíjame roboty, je dôležitá komunikácia nielen v rámci tímu, ale aj s interným klientom. Pri práci samozrejme prídeš do styku s angličtinou, či už pri programovaní alebo v dokumentácii.
Tieto znalosti budú tvojou výhodou pri výberovom konaní aj pri práci samotnej - nie sú ale nutnosťou!
Budeš sa neustále učiť nové veci o podnikových procesoch, ich efektivite a významu v biznise. Všetko, čo sa naučíš, uplatníš v práci každý deň.
A čo je úplne najdôležitejšie?
RPA tím je súčasťou väčšou transformačného tímu, budeme spolu tráviť veľa času, tak si musíme sadnúť aj ľudsky.
Informácia k ponúkanému platu:
od 1400 € brutto + variabilná odmena, závisí však od vašich skúseností
",required:"
SQL jazyk
MS Office
OOP: C#, C++, JAVA, VB, .NET
prístup k zmene
efektívna komunikácia
orientácia na riešenie problémov
",nice_to_have:"
znalosti o: enterprise IT technológie, podniková IT infraštruktúra
Otvárame dlhodobý TRAINEE PROGRAM, ktorý ti umožní získať znalosti a zručnosti pre budovanie poisťovníctva a bankovníctva budúcnosti. Počas nášho 18 mesačného programu budeš mať príležitosť získať skúsenosti s vývojom a prevádzkou online pobočky ale i mobilnej aplikácie (aktuálne vo vývoji).
Okrem iného k Tvojim zodpovednostiam bude patriť:
pripravovať špecifikácie zmien informačného systému a jeho parametrov v zmysle zadaných požiadaviek
pripravovať špecifikácie pre testovanie informačného systému
zabezpečovať testovanie zmien informačného systému pred ich nasadením do prevádzky
analyzovať a dokumentovať chybové stavy nahlásené užívateľmi informačného systému
zabezpečovať činnosti spojené s nasadzovaním zmien informačného systému do prevádzky
vypracovávať dokumentáciu a postupy používania informačného systému
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup,príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci (agile - scrum), neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.
Odovzdanie dočasnej kartičky pre vstup do priestorov podľa interných predpisov,
Odblokovanie parkovacích kariet,
Komunikácia s kolegami z iných útvarov ohľadom požiadaviek klienta,
Preberanie pošty a zásielok,
Výpomoc podateľni s pečiatkovaním, rátaním došlej pošty,
Výpomoc sekretariátu s prípravou občerstvenia pre návštevy,
Ďalšie aktivity podľa dohody s nadriadeným.
Hľadáme prívetivého, komunikatívneho a pozitívneho kandidáta, ktorý by vykonával tieto aktivity v čase od 12.00 do 16.00 počas pracovného týždňa (vo sviatky a cez víkend sa nepracuje).
",required:"
predchádzajúce skúsenosti v administratíve sú vítané
zodpovedný a spoľahlivý prístup k práci
znalosť práce s PC, MS Office na užívateľskej úrovni je nutnosťou
",nice_to_have:"
AJ - komunikatívne
",is_paid:!0,benefits:null,deadline:"2020-10-15T08:35:56+00:00",account_id:111,is_active:!1,created_at:"2020-09-29T14:36:57+00:00",updated_at:"2022-10-02T09:36:25.38+00:00",resume_required:!0,motivational_required:!1,feedback_token:"",offer_type_id:1,contract_type_id:null,salary_rate:"hourly",salary_amount_from:4,salary_amount_to:5,salary_currency:"€",salary_description:null,is_draft:!1,first_published_at:"2020-10-01T13:01:47+00:00",company_id:89,is_hiring_process_active:!1,address_id:1097,turn_up_date:null,contact_email:null,working_time_id:null,timezone:"Europe/Bratislava",textsearchable_index_col:"'12.00':72B '16.00':74B 'administrative':88C 'aktivity':53B,68B 'brigadnik':1A 'case':70B 'dalsie':52B 'docasnej':13B 'dohody':55B 'doslej':43B 'hladame':58B 'internych':20B 'inych':29B 'kandidata':63B 'kariet':24B 'karticky':11B,14B 'klienta':33B 'klientov':5B 'kolegami':27B 'komunikacia':25B 'komunikativne':109 'komunikativneho':60B 'ktory':64B 'ms':101C 'nadriadenym':57B 'navstevnickej':10B 'navstevy':6B,8B,51B 'nepracuje':84B 'nutnostou':107C 'obcerstvenia':49B 'odblokovanie':22B 'odovzdanie':9B,12B 'office':102C 'ohladom':31B 'parkovacich':23B 'pc':100C 'peciatkovanim':41B 'pocas':75B 'podatelni':39B 'podla':19B,54B 'posty':35B,44B 'poziadaviek':32B 'pozitivneho':62B 'prace':98C 'praci':96C 'pracovneho':76B 'preberanie':34B 'predchadzajuce':85C 'predpisov':21B 'priestorov':18B 'pripravou':48B 'pristup':94C 'privetiveho':59B 'ratanim':42B 'recepcii':3A 'sekretariatu':46B 'skusenosti':86C 'spolahlivy':93C 'su':89C 'sviatky':79B 'tyzdna':77B 'urovni':105C 'utvarov':30B 'uzivatelskej':104C 'vikend':82B 'vitane':90C 'vitanie':4B 'vstup':16B 'vykonaval':66B 'vypomoc':38B,45B 'zapisanie':7B 'zasielok':37B 'znalost':97C 'zodpovedny':91C",salary_type:null,contract_duration_id:995,redirect_url:null,grafton_id:null,company_billing_profile_id:null,payment_type:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS"}],subscribers:[{id:49,account_id:4252,company_id:89,created_at:"2021-09-27T17:43:35.000Z",updated_at:"2021-09-27T17:43:35.000Z",is_active:1},{id:66,account_id:4257,company_id:89,created_at:"2021-09-27T18:22:04.000Z",updated_at:"2021-09-27T18:22:04.000Z",is_active:1},{id:98,account_id:4294,company_id:89,created_at:"2021-10-01T07:29:08.000Z",updated_at:"2021-10-01T07:29:08.000Z",is_active:1},{id:110,account_id:4300,company_id:89,created_at:"2021-10-01T19:39:15.000Z",updated_at:"2021-10-01T19:39:15.000Z",is_active:1},{id:162,account_id:4348,company_id:89,created_at:"2021-10-06T22:54:52.000Z",updated_at:"2021-10-06T22:54:52.000Z",is_active:1},{id:198,account_id:4405,company_id:89,created_at:"2021-10-12T11:44:37.000Z",updated_at:"2021-10-12T11:44:37.000Z",is_active:1},{id:241,account_id:4472,company_id:89,created_at:"2021-10-17T16:52:09.000Z",updated_at:"2021-10-17T16:52:09.000Z",is_active:1},{id:242,account_id:4474,company_id:89,created_at:"2021-10-17T18:12:48.000Z",updated_at:"2021-10-17T18:12:48.000Z",is_active:1},{id:271,account_id:4514,company_id:89,created_at:"2021-10-20T14:07:27.000Z",updated_at:"2021-10-20T14:07:27.000Z",is_active:1},{id:404,account_id:4681,company_id:89,created_at:"2021-10-27T10:46:25.000Z",updated_at:"2021-10-27T10:46:25.000Z",is_active:1}]}},job_area:[{id:16,name:"Informačné technológie",translation_key:"job_area.information_technology"}],offer_required_languages:null,driver_licences:null,skill_tags:[],skill_tags_rates:[]},offerSuggestionsCompany:[],similarOffers:[{id:4320,title:"IT Analytik",description:"Do slovenskej spoločnosti pôsobiacej v oblasti bankovníctva hľadáme IT analytika/IT analytičku, ktorí by sa radi podieľali na vylepšovaní procesov.
Náplň práce:
\tpochopenie biznisových požiadaviek a ich preklad do IT riešenia
\tanalýza funkčných požiadaviek a tvorba technického dizajnu
\túčasť pri vytváraní a zmene integrácií medzi aplikáciami
\tpríprava podkladov pre vývojárov a spolupráca s nimi v tíme pri implementácii riešenia
\tposkytovanie podpory v testovacej fáze pri riešení chýb
\tpodpora produkčnej verzie aplikácií, práca na analýze a oprave chýb
\tkomunikácia s internými aj externými dodávateľmi
",required:"\n\t\t\t
predchádzajúce skúsenosti na pozícii IT analytika min. 2 roky
skúsenosť s písaním funkčných technických špecifikácií
základy SOAP/REST a SQL
tvorba procesných diagramov za použitia BPMN, UML
schopnosť písomne aj ústne komunikovať v anglickom jazyku