na podporu profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov škôl, školských zariadení a zariadení sociálnej pomoci,
koordinuje koncepčnú, riadiacu a rozhodovaciu činnosť o rozvoji a činnosti knižnice v súlade s koncepciami a úlohami štátneho informačného systému, národného knižnično-informačného systému, rezortného knižnično-informačného systému a rezortu školstva,
koordinuje odbornú činnosť zameranú na dopĺňanie, evidenciu, spracovávanie a uchovávanie knižničného fondu.
Zodpovedá za:
za správu, ochranu a aktualizáciu špecializovaného knižničného fondu, za dodržiavanie zákonov a právnych predpisov,
prípravu návrhu koncepčných materiálov v oblasti knihovníctva a knižníc a v oblasti vydávania publikácií a celoštátnych odborno-metodických periodík,
poskytovanie knižnično-informačných služieb (zriaďovateľovi) ministerstvu, pedagogickým a odborným zamestnancom pri výkone ich činnosti, ako aj širšej odbornej verejnosti,
sprístupnenie špecializovaného knižničného fondu podľa svojho zamerania a špecializácie,
metodickú, poradenskú a prieskumnú činnosť v oblasti rozvoja knižničného systému,
analýzu používateľských potrieb na dopĺňanie knižničného fondu,
tvorbu programov vzdelávania na zvyšovanie odbornej úrovne pracovníkov školských knižníc a pracovníkov odboru a podieľanie sa na organizovaní ich celoživotného vzdelávania,
nadväzovanie, usmerňovanie a koordináciu spolupráce s knižnicami a informačnými inštitúciami v Slovenskej republike i v zahraničí,
prípravu interných noriem v oblasti riadenia odboru,
vytváranie podmienok pre vzájomnú koordináciu oddelení odboru.
",required:"
Počítačové znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské II. stupňa
- min. 5 rokov praxe v danej oblasti
- min. 3 roky riadiaca prax
",nice_to_have:"
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
samostatnosť, zodpovednosť, bezúhonnosť
dôslednosť a precíznosť
zmysel pre tímovú prácu
dôslednosť a precíznosť pri spracovaní údajov
systematickosť
organizačná schopnosť
",is_paid:!0,benefits:"
• 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce • MULTISPORT karta • príspevok na 3. pilier dôchodkového poistenia • stravný lístok aj za dovolenku a prvých 10 dní PN • pružný pracovný čas • podpora vzdelávania v rámci pracovnej pozíc
Vykonávanie administratívnych úloh spojených s podporou Senior manažérov
Koordinácia pracovného toku a udržiavanie produktívneho pracovného prostredia
Komunikácia so zákazníkmi, vedúcimi na vyššej úrovni a všetkými ostatnými úrovňami zamestnancov
Koordinácia komplexných domácich a medzinárodných cestovných stretnutí
Vytváranie, dizajn a úprava korešpondencie a správ
Vytváranie komplexných a profesionálne vyzerajúcich prezentácií v PowerPointe
Vykonávanie internetový prieskum; kontrolovať a syntetizovať informácie
Zhromažďovanie a príprava informácií na použitie pri diskusiách/stretnutiach výkonných zamestnancov a externých jednotlivcov a vytváranie štruktúrovaného výstupu z týchto stretnutí/diskusií na následné sledovanie
Nadväzovať kontakty na vysokej úrovni citlivého a/alebo dôverného charakteru v rámci spoločnosti aj mimo nej
Podpora pri koordinácii logistiky externého/interného auditu
Podpora pri správe záznamov pre tím globálnych systémov manažérstva kvality, hlavne v interakcii s externými dodávateľmi úložísk
Práca so štandardnými a pokročilými tabuľkami, databázami a softvérovými balíkmi na spracovanie textu
Procesovanie objednávok a pomoc tímu s administratívnymi finančnými úlohami, ako je koordinácia kapitálových vstupov vhodných požiadaviek
Príprava itinerárov, agendy a výkazy výdavkov
",required:"\n\t\t\t
Vynikajúce zručnosti v oblasti správy kalendára, plánovania zložitých stretnutí a vybavovania logistiky
Administratívna prax v odvetví farmaceutických/medicínskych zariadení a/alebo zdravotníctva alebo v inom príbuznom odvetví
Jasné a efektívne písomné a verbálne komunikačné zručnosti
Preukázaný zákaznícky orientovaný pohľad a správanie
Schopnosť prispôsobiť sa zmenám pracovných priorít
Výnimočné organizačné schopnosti a schopnosti na riadenie času
Osobnostne vysoko dôverný človek
Životopis len v anglickom jazyku
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t
Požadované vzdelanie:
\n\t\t\t\t
Vyučený/á
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
Minimálne vzdelanie:
\n\t \t\t
Vyučený/á
\n\t\n\t\t\t\n\t\t",nice_to_have:"",is_paid:1,benefits:null,deadline:"2024-05-16T06:45:02.680Z",account_id:13903,is_active:1,created_at:"2023-05-16T00:00:00.000Z",updated_at:"2023-05-16T00:00:00.000Z",resume_required:1,motivational_required:0,feedback_token:null,offer_type_id:2,contract_type_id:1,salary_rate:"monthly",salary_amount_from:1100,salary_amount_to:1500,salary_currency:"€",salary_description:null,is_draft:0,first_published_at:"2023-05-16T00:00:00.000Z",company_id:21,is_hiring_process_active:1,address_id:8416,turn_up_date:null,contact_email:null,working_time_id:null,timezone:"Europe/Bratislava",textsearchable_index_col:"'/diskusi':81B '/intern':106B '/medic':178C '/stretnutiach':68B 'a/alebo':92B,181C 'administrative':1A 'administrativna':173C 'administrativnych':4B 'administrativnymi':145B 'agendy':157B 'anglickom':223C 'assistant':2A 'auditu':108B 'balikmi':135B 'casu':215C 'cestovnych':36B 'charakteru':94B 'citliveho':91B 'clovek':219C 'databazami':132B 'diskusiach':67B 'dizajn':39B 'dodavatelmi':124B 'domacich':33B 'doverneho':93B 'doverny':218C 'efektivne':190C 'eho':107B 'externeho':105B 'externych':72B 'externymi':123B 'farmaceutickych':177C 'financnymi':146B 'globalnych':115B 'hlavne':119B 'informacie':59B 'informacii':63B 'inskych':179C 'interakcii':121B 'internetovy':54B 'itinerarov':156B 'jasne':188C 'jazyku':224C 'jednotlivcov':73B 'kalendara':166C 'kapitalovych':151B 'komplexnych':32B,46B 'komunikacia':19B 'komunikacne':194C 'kontakty':87B 'kontrolovat':56B 'koordinacia':11B,31B,150B 'koordinacii':103B 'korespondencie':42B 'kvality':118B 'logistiky':104B,172C 'manazerov':10B 'manazerstva':117B 'medzinarodnych':35B 'mimo':99B 'minimalne':229C 'nadvazovat':86B 'nasledne':84B 'objednavok':140B 'oblasti':164C 'odvetvi':176C,187C 'organizacne':209C 'orientovany':198C 'osobnostne':216C 'ostatnymi':28B 'pisomne':191C 'planovania':167C 'podpora':101B,109B 'podporou':8B 'pohlad':199C 'pokrocilymi':130B 'pomoc':142B 'pouzitie':65B 'powerpointe':52B 'pozadovane':225C 'poziadaviek':154B 'praca':126B 'pracovneho':12B,17B 'pracovnych':206C 'prax':174C 'preukazany':196C 'prezentacii':50B 'pribuznom':186C 'prieskum':55B 'priorit':207C 'priprava':62B,155B 'prisposobit':203C 'procesovanie':139B 'produktivneho':16B 'profesionalne':48B 'prostredia':18B 'ramci':96B 'riadenie':214C 'schopnost':202C 'schopnosti':210C,212C 'senior':9B 'sledovanie':85B 'softverovymi':134B 'spojenych':6B 'spolocnosti':97B 'spracovanie':137B 'sprav':44B 'spravanie':201C 'sprave':111B 'spravy':165C 'standardnymi':128B 'stretnuti':37B,80B,169C 'strukturovaneho':76B 'syntetizovat':58B 'systemov':116B 'tabulkami':131B 'textu':138B 'tim':114B 'timu':143B 'toku':13B 'tychto':79B 'udrziavanie':15B 'uloh':5B 'ulohami':147B 'ulozisk':125B 'uprava':41B 'urovnami':29B 'urovni':25B,90B 'veducimi':22B 'verbalne':193C 'vhodnych':153B 'vsetkymi':27B 'vstupov':152B 'vybavovania':171C 'vydavkov':160B 'vykazy':159B 'vykonavanie':3B,53B 'vykonnych':69B 'vynikajuce':161C 'vynimocne':208C 'vysokej':89B 'vysoko':217C 'vyssej':24B 'vystupu':77B 'vytvaranie':38B,45B,75B 'vyuceny':227C,231C 'vyzerajucich':49B 'vzdelanie':226C,230C 'zakaznicky':197C 'zakaznikmi':21B 'zamestnancov':30B,70B 'zariadeni':180C 'zaznamov':112B 'zdravotnictva':182C 'zhromazdovanie':60B 'zivotopis':220C 'zlozitych':168C 'zmenam':205C 'zrucnosti':162C,195C",salary_type:null,contract_duration_id:4414,redirect_url:null,grafton_id:42320,company_billing_profile_id:null,payment_type:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS"},{id:5543,title:"Customer Support with GERMAN - home office",description:"Ponúkame Ti príležitosť pracovať v medzinárodnej a stabilnej spoločnosti, kde Tvojou úlohou bude komunikovať s nemecky hovoriacimi zákazníkmi a preberať ich požiadavky. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Výhodou na pozícií je, že nemusíš do práce cestovať, ale pracuješ a aj sa zaškolíš z domu.
Ak si chceš privyrobiť, neváhaj a ozvi sa-",required:"\n\t\t\t
Pošli nám životopis ak vieš:
Komunikovať v nemeckom jazyku na úrovni B2 - každodenná komunikácia s nemecky hovoriacimi zákazníkmi
Komunikovať v anglickom jazyku na úrovni B1 - interná komunikácia, zaškoľovací proces v anglickom jazyku
Si flexibilný - dynamická a rôznorodá práca počas dňa
Si komunikatívny a máš snahu vyriešiť problém a pomôcť zákazníkovi
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t
Požadované vzdelanie:
\n\t\t\t
Vyučený/á alebo VŠ
\n\t\t\t\n\t\t\t
Minimálne vzdelanie:
\n\t \t\t
VŠ
\n\t\n\t\t\n\t\t",nice_to_have:null,is_paid:1,benefits:"Spoločnosť ponúka tieto benefity:
Flexibilný pracovný čas
Ročné bonusy a ročné zvyšovanie platu
Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa